تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

در سومین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟ | فیلم کامل

رونمایی از بهترین هدیه‌ای که مسعود رجوی از رئيس استخبارات رژیم بعث عراق گرفت!
کد خبر: ۷۳۷۵۱

به گزاش معاصر،متن بخشی از مذاکرات بین ژنرال حبوش (مسئول سرویس امنیتی رژیم بعث عراق) و مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین

متن بخشی از مذاکرات بین ژنرال حبوش (مسئول سرویس امنیتی رژیم بعث عراق)
و مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین

حبوش: اگر ما اهدافی را مشخص کردیم و از مجاهدین خواستیم که آن را انجام دهند باید این کار را انجام دهند. برادر مسعود به تو میگویم که ما سر هر مساله ای که به توافق برسیم با شما خواهیم بود، در اجرا اما اگر به شما گفتیم ایست عملیات باید متوقف بشود.

با توجه به آینده و چشم‌انداز مخابرات (استخبارات) شما را برای مأموریت‌هایی مکلف می کنیم و از حالا ما به‌عنوان یک تیم کار می‌کنیم، یعنی از شما کارهایی را خواهیم خواست.

روز گذشته آقای عزت ابراهیم گفتند که «عملیات شروع شود، هدف‌ها را آماده کنید؛ من هم به برادران استخبارات که الان صدای من را می‌شنوند می‌گویم که بروند و هدف‌های خود را در داخل ایران انتخاب کنند»

رجوی: قبل از ورود به دستور جلسه، اولین سوال این است که آیا شما از آن چیزی که در ۲۰ ژوئن به نقل از یک دستور ریاست جمهوری به من ابلاغ شد و روز گذشته نیز سیدنائب الرئیس به آن اشاره کردند مبنی بر خط‌مشی و کار جدید شما که برابر دستور سابق کارکنید و عملیات را انجام دهید اطلاع دارید؟

در آن جلسه که این دستور را ابلاغ کردند برادر احسان و برادر ابومروان حضور داشتند.

همین‌طور نیز گفته شد که مخابرات (استخبارات) به شما کمک می‌کند، تنها محدودیت این بود که ظاهراً حرکت ستون نباید به‌صورت نظامی باشد و خودروهایی که به کار گرفته می‌شوند باید غیرنظامی باشد. عملیات به عهده مجاهدین باشد؛ ملزومات و تدارکات هم به‌وسیله استخبارات تهیه شود، این قرار توافق قبلی بوده است.
 
افسر مخابرات (استخبارات): موردی که برادر مسعود اشاره کردند بدین‌صورت است که گروه‌های مجاهدین در قالب ۳ یا ۴ نفره و نیز به‌صورت گروهی وارد خاک ایران شوند و با خمپاره یا موشک و... اهداف خود را موردحمله قرار دهند و سپس بازگردند و کمک‌های لجستیک و تجهیزات و اطلاعات را ما در اختیار آن‌ها قرار دهیم. همانگونه که وارد خاک ایران شدند پس از عملیات به‌صورت انفرادی و یا گروه‌های کوچک ۳ یا ۴ نفره به عراق بازگردند.

عملیات مجاهدین نیز در راستای اهداف از قبل مشخص شده و شناسایی و طراحی شده در داخل ایران انجام می‌شود.

حبوش: در برنامه‌های آینده کار من دقیق خواهد بود تا هیچ جنجالی ایجاد نکند و هیچ مشروعیتی برای حمله به مجاهدین در عراق به ایران ندهد. آن کارهایی هم که شما گفتید انجام بگیرد و منجر به قیام در داخل ایران بشود و آتش قیام را شعله ور کند.

رجوی: این بهترین چیزی است که رئیس حبوش به ما هدیه داده‌اند

رجوی: ما آمادگی کامل داریم و گروه‌ها آمادهی اعزام به داخل ایران جهت عملیات هستند.

حبوش: گفته‌ای که برای برادر مسعود داشتم این است که شیوه‌ها را در عملیات تغییر دهید؛ چراکه ایرانیان در خصوص کارهای شما تجربه دارند. درخواست دارم که دنبال راهکارهای جدید و نامشخص باشیم. هدف‌هایی که من مشخص می‌کنم هدفهایی است که ترجیح می‌دهم هرچه بیشتر در عمق ایران باشد نه در جدار مرز؛ چون اگر در مرز انجام شود طرف مقابل خواهد فهمید که این افراد از پادگان‌های مجاهدین در عراق اعزام‌شده‌اند ولی اگر در مرز شرقی ایران یا در استان‌های داخل عمق ایران باشند، اولاً بیان انجام این عملیات و امکان تبلیغات روی آن بیشتر است و ثانیاً روحیه مجاهدين داخل ایران نیز بیشتر و بهتر می‌شود و باعث می‌شود جسارت بیشتری برای انجام عملیات داشته باشند این را من از شما می‌خواهم.

۵۰ کیلومتر در عمق ایران از مرز ایران و هرچه بیشتر در داخل باشد بهتر است. اگر از من سؤال کنید که در تهران بهتر است من میگویم تهران بهتر است یا اگر اهواز یا مشهد بهتر است میگویم مشهد بهتر است و این هم برای ما و هم برای شما بهتر است. اهداف عملیات‌ها نیز طى ليستى مشخص شده، ما نیز اهداف خودمان را به شما داده‌ایم و پس از بررسی جواب می‌دهیم.
درخواست‌ها موردبررسی قرار گیرد.

رجوی: بله، درخواست‌ها را بررسی می‌کنیم.
افسر مخابرات (استخبارات): برادر مسعود رجوی لیستی را خدمت رئیس‌جمهور داده و در آن طی چند بند درخواست‌های خود را ارائه داده است. دفتر رئیس‌جمهور دستور آن را به وزیر دفاع ابلاغ کرده و رونوشت آن را به استخبارات داده است.

رجوی: اولین درخواست سهمیه ۱۸ میلیون بشکه نفت برای هر ۶ ماه جهت فروش است

رجوی: استاد طه خودش به من گفت و دستور سید الرئیس نیز هست.

حبوش: ما در سال چه قدر برای مجاهدین نفت در نظر گرفته بودیم؟

رجوی: پنج میلیون بشکه در سال بوده است.

حبوش خطاب به افسر مخابرات (استخبارات): به سيد الرئيس نامه بنویسید، مبنی بر اینکه برادر مسعود رجوی درخواست سهمیه بیشتری دارد.

حبوش: در نامه توضیح دهید که از فروش پنج میلیون چه قدر عاید مجاهدین می‌شود و این گروه نیاز به فلان مبلغ دارند که اگر ۱۸ میلیون داده شود فلان مبلغ عاید آنها خواهد شد.

رجوی: از وزارت نفت و توافقات آنها ذکر شود.
دو درخواست دیگر داریم که تهیه امکانات پتروشیمی و صدور آنها به خارج از عراق و فروش آنهاست. گفتند دستور مخابرات (استخبارات) باشد.

رجوی: درخواست دوم درخواست تجهیز و همکاری با ارتش آزادی‌بخش (شاخه نظامی گروهک تروریستی منافقین)، درخواست سوم، بررسی امکانات نظامی و زرهی، درخواست چهارم، خرید تعدادی وسایل نظامی و خودرو برای حمل تانک‌ها و غیره که این نیز در داخل ارتش موجود نبوده و نیاز به خرید آن از خارج است و درخواست پنجم در خصوص نیروها و امکانات حفاظتی پادگان‌ها است.

حبوش: این درخواست را با وزیر دفاع مطرح کنید تا اگر گفتند نداریم برویم و خریداری کنیم.

رجوی: درخواست ششم، محلی جهت تمرین و آموزش تانک‌ها در منطقه کوت یا صویره می‌باشد.

 

"رونمایی از بهترین هدیه‌ای که مسعود رجوی از رئيس استخبارات رژیم بعث عراق گرفت!"

.

 

درد دل فرزند یکی از شهدای ترور با قاضی دادگاه محاکمه منافقین:

"خار در چشم و استخوان در گلو هستیم"

 

روایت دست اول در سومین جلسه دادگاه منافقین از حمله خمپاره‌ای به یک شهرک مسکونی

"پایی که قطع و چشمی که کور شد!"

 
 
"ماجرای درخواست مسعود رجوی برای گرفتن ۱۸ میلیون بشکه نفت از رژیم بعث عراق چه بود؟!"
 
 
"دستور ویژه رئیس وقت دستگاه امنیتی رژیم بعث عراق، به مسعود رجوی چه بود؟"
 
 
مستندی از حواشی سومین جلسه دادگاه منافقین
 
 
"از مطالبه جدی خانواده شهدا تا جانبازی که پای خود را از دست داده"
.
با ارائه اسنادی در جلسه سوم دادگاه منافقین بررسی شد؛
 
 
"انجام عملیات تروریستی در عمق خاک ایران، دستور چه کسانی به رجوی بوده است؟!"
.
 

تورقی بر جنایات #داعشی‌های دهه ۶۰

رگبار مسلسل علیه یک کاسب!

 

تورقی بر جنایات #داعشی‌های دهه ۶۰

چهار شلیک به سمت پدر، در برابر چشمان فرزند!

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز